lippuslife

Alla inlägg under november 2013

Av Filippa - 3 november 2013 16:21

Asså seriöst, kan jag inte blogga riktigt eller?!

 

Hehe, är ganska arg på mig själv just nu, asså kan jag inte blogga eller? Nej men idag har jag bara inte orkat, och jag har även varit på hoppträning på Nääs. Jag tycker att det gick väldigt bra, hästen var duktig oså.

 

Jag och Sara fotade även förut, så här kommer mina favoriter!

     

//Filippa

 

Av Filippa - 2 november 2013 15:12

Tjena!

Sitter just nu i bilen och lyssnar på Whispers In The Dark av Skillet, seriöst en av dom bästa låtarna som finns juu!

Är väl framme hos farmor och arfar rätt snart. Kommer nog hem vid sju kanske? Jaja, vi fårse. Jag uppdaterar er hemma.

Hörs!!

//Filippa

Av Filippa - 2 november 2013 09:48

Godermorgon alla goa läsare!

 

Kommer förhoppningsvis skriva dagens ridpass idag, om ni vill? Jag tycker bara att det är lite svårt att typ "formulera" och så, så förhoppningsvis kommer det... :)

Jag är ju absolut inte för lat för att skriva bara, pfft!

 


Idag ska familjen till armor och farfar, så uppdateringen kommer inte vara den bästa, men men. Kanske kan uppdatera från mobilen. Men vi får se.

 

Vi hörs iallafall sen!

 

//Filippa

Av Filippa - 1 november 2013 11:31

Hej!

Just nu sitter jag i bilen påväg till Alingsås. Jag och familjen ska äta lunch där.

Jaja, idag Nääs då. Jag och en kompis ska komma tidigare, eftersom att jag inte har så mycket annat för mig. Åker det vid halv tre iallafall.
Kan kanske ge er ett dagens ridpass sen?
kursiv text Säger kanske eftersom att jag kanske glömmer... Hehe...

Jaja, hörs sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards