lippuslife

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Svenska+ Dagens.

Av Filippa - 17 december 2013 09:26

Goder dag allihopa!

 

Just nu sitter me and the class och kollar färdigt på filmen vi såg igår. Sen kommer vi få flourlackning, jätte taggad, ja absolut...

 


jaja, ska till stallet idag. Jag tror inte att jag kommer rida eftersom att det är så mörkt när jag kommer dit, men jag kanske longerar Loppan lite. Vi fårse.

 

Måste kolla på filmen nu, hörs sen!

PS. Här kommer dagens.

    

//Filippa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 14 januari 2014 15:53

Hej alla läsare!           Detta hade jag på mig idag, snyggt och simpelt. Man kan ju pimpa upp det lite med smycken, men jag kände för att ta det casual idag! Shortsen är nya och kommer från Bik Bok, jag har letat efter svarta highwaisted ...

Av Filippa - 13 januari 2014 19:29

Hej alla läsare!   Här kommer två kläd collage, som jag satt ihop.    (I helgen kommer det förhoppningsvis komma upp lite outfit bilder av bra kvalité, så håll utkik!)       //Filippa ...

Av Filippa - 12 januari 2014 17:21

Jag börjar igen!   Men! Jag kommer inte blogga varje dag, utan när jag känner för det. Bloggen tillför så mycket stress i mitt liv om jag har kravet på mig att blogga flera ggr per dag. jag blogger hellre några gånger i veckan med bra och roliga ...

Av Filippa - 10 januari 2014 11:12


Hej alla läsare!   Nu var det ett tag sen, 2014 nurå. Just nu så sitter jag i ett klassrum och väntar på läraren, om ni undrar.    Jo, jag funderar på att börja blogga igen :) Jag känner att det är lättare att blogga och hålla uppdateringen p...

Av Filippa - 24 december 2013 09:26

Först och främst; sorry för den kassa uppdateringen, men jag har ingen blogg lust alls. Jag tänkte ta en paus, får se om jag kommer tillbaka eller inte. Men först tänkte jag ge er ett sista inlägg, ett God Jul inlägg!   Så God Jul på er alla kära...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards